FAQ

 

Wat is jullie levertijd?
Zendingen die op werkdagen voor 17:00 geplaatst zijn worden dezelfde dag nog verzonden. Je zult je bestelling in 99% van de gevallen dan de volgende dag al ontvangen. Zie onze Verzending pagina voor meer informatie.
Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Wij zijn enkel een webshop en hebben geen fysieke winkel
Kan ik mijn retour ook langs brengen
Dit kan enkel tijdens kantoor uren bij ons magazijn. Neem graag contact met ons op en geef aan wanneer je langs zou willen komen.
Wat zijn de verzendkosten?
De kosten voor alle Nederlandse zendingen zijn €3,95 De kosten voor alle Belgische zendingen zijn €6.95 Bij bestellingen boven de €70 zijn de verzendkosten gratis
Wat zijn de retourkosten?
Helaas hebben wij bij Cotton District nog geen gratis retourservice, wel bieden wij een gereduceerd tarief aan zodat je je retour voor €4,95 retour kan sturen.
Ik heb iets retour gestuurd, wanneer krijg ik het aankoop bedrag terug gestort?
Zodra wij je retour hebben ontvangen wordt deze doorgaans binnen 3 werkdagen behandeld. 2 werkdagen later zal het bedrag op je rekening staan. Je ontvangt een email zodra je retour behandeld is.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling verzonden is ontvangt je een email met hierin een track en trace code + link waarmee je je zending kan volgen.
Ik heb geen bevestiging email ontvangen
Mocht je bestelling wel gelukt zijn, maar je hebt geen bevestigingsmail gehad, check dan als eerst of hij niet in je ongewenste post zit. Mocht de email zich daar als nog niet bevinden, neem dan graag contact met ons op via ons contact formulier of mail ons op: info@cottondistrict.nl
Ik heb het verkeerde adres bij mijn bestelling opgegeven, wat moet ik doen?
Als je de verkeerde adres gegevens bij je bestelling op hebt gegeven, neem dan graag direct contact met ons op via ons contact formulier of mail ons op: info@cottondistrict.nl
Hoe veilig is shoppen bij CottonDistrict.nl? Is mijn betaling en data veilig?
CottonDistrict.nl maakt gebruik van een van de grootste betaal providers (Mollie) van Nederland die garant staan voor veilige betalingen. Ze maken gebruik van geavanceeerde encryptie methoden (SSL) om je betaling en gegevens veilig te houden. CottonDistrict.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van de website en garandeerd dat de gegevens die je op onze website opgeeft met vertrouwen worden behandeld. Wij gebruiken je informatie enkel om je bestelling zo spoedig mogelijk te laten leveren. CottonDistrict.nl zal nooit persoonlijke informatie van haar klanten aan derden verstrekken, enkel aan de partijen die betrokken zijn in het leveringsprocess van je bestelling.
Hoe kan ik iets ruilen of retourneren?
Zie alle informatie over het ruilen of retourneren op de onderstaande pagina: RUILEN EN RETOURNEREN
Mijn product is in slechte staat of kapot - wat nu?
Mocht je een product met een productie fout ontvangen. Neem dan direct contact met ons op via ons via ons contact formulier of mail ons op: info@cottondistrict.nl Het artikel zal in dat geval waarschijnlijk op onze kosten vervangen kan worden voor een correct item. LET OP: Stuur het pakket nooit alvast op eigen kosten retour. Deze verzendkosten kunnen wij niet achteraf vergoeden.
Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?
Een inpak foutje kan gebeuren. Neem in dat geval als eerst contact met ons op via ons contact formulier zodat wij je verder kunnen helpen en het item kosteloos kunnen omruilen voor de juiste. Stuur het pakket nooit alvast op eigen kosten retour. Deze verzendkosten kunnen wij niet achteraf vergoeden.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Mocht je je pakket niet ontvangen hebben, ben je verplicht dit binnen 14 dagen te melden. Na deze periode kunnen wij geen onderzoek meer starten om te achterhalen waar het pakket is, en kan er helaas geen oplossing meer geboden worden.
Wat is jullie retouradres?
Ons retour adres is: Cotton District Zuideinde 74-a 1121CM Landsmeer Nederland Let op, stuur nooit je retour naar ons toe zonder deze aan te melden via een van de RUILEN EN RETOURNEREN formulieren.